REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

PKN ORLEN testuje usługę wideobota

  • 18 lipca 2022 09:00
  • Opracowała: AMC
Reklama

W ramach programu ORLEN Skylight accelerator koncern uruchomił nowy projekt pilotażowy - usługę wirtualnego wideobota. Rozwiązanie pomaga i zachęca klientów, odwiedzających stacje paliw ORLEN do aktywacji programu MIKROFLOTA. Projekt będzie realizowany na 200 wybranych stacjach paliw ORLEN w całej Polsce i potrwa do 31 sierpnia 2022 r. - czytamy w komunikacie.

W ramach realizowanego wdrożenia komunikacja z klientami na stacjach paliw ORLEN prowadzona jest z interaktywnymi wideoasystentami.  W ich rolę wcielają się znani sportowcy, Justyna Święty-Ersetic - lekkoatletka oraz Mikołaj „Miko” Marczyk - kierowca rajdowy. Klient po zeskanowaniu QR kodu, umieszczonego m. in. przy kasach, na lustrach, w przestrzeni Stop Cafe (przy ekspresach do kawy, na stojakach, na stolikach), jest automatycznie przekierowany na stronę www.mikroflota.orlen.pl.

Interaktywny wideobot jest inteligentną aplikacją, która w automatyczny sposób dopasowuje treści wideo do potrzeb klientów stacji paliw, usprawniając proces aplikacyjny do programu MIKROFLOTA. Dzięki interakcji z botem klient zyskuje m.in. informacje o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programie MIKROFLOTA oraz wsparcie w prawidłowym wypełnieniu formularza kontaktowego.

Wykorzystanie formatu interaktywnego wideo do komunikacji z klientami stacji paliw ORLEN jest nowoczesnym kanałem marketingowym i biznesowym, umożliwiającym łatwiejsze i szybsze dotarcie do odbiorców treści.

Program ORLEN Skylight accelerator działa już prawie rok. W tym czasie zrealizowano cztery rundy naboru, w ramach których wpłynęło około 260 aplikacji od startupów z Polski i zagranicy. Spółki miały możliwość odpowiedzenia na prawie 70 wyzwań technologicznych w takich obszarach jak sprzedaż detaliczna, logistyka, sprzedaż petrochemiczna czy energetyka. W wyniku oceny nadesłanych zgłoszeń, PKN ORLEN zdecydował się na uruchomienie 14 wdrożeń pilotażowych.

Program MIKROFLOTA skierowany jest głównie do mikroprzedsiębiorstw. Umożliwia bezgotówkowe płatności za paliwo oraz produkty i usługi. Rozwiązanie oferuje także płatności mobilne w aplikacji mFLOTA oraz zbiorcze fakturowanie. Limit zakupowy wynosi 9 tys. zł.

REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]