Wystartowała czwarta odsłona kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca
- 17 października 2022 13:41
- Opracowała: AMC
Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy w nowej odsłonie kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca promują zachowania ekologiczne. Akcja pod hasłem ,,Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią’’ ma na celu budowanie świadomości i postaw sprzyjających ochronie środowiska naturalnego - czytamy w nadesłanej informacji prasowej.
– W naszych działaniach chcemy budować świadomość i wspierać zachowania proekologiczne. ORLEN stawia na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania, które ułatwiają klientom życie w stylu eko. Czwarta odsłona kampanii #DobryKierowca pokazuje, że nasze codziennie wybory mogą mieć wpływ na ochronę naszej planety. W kampanii ponownie zagościły dzieci, ponieważ jesteśmy przekonani, że edukacja od najmłodszych lat ma tu kluczowe znaczenie – powiedziała Agata Górnicka, dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem, PKN ORLEN.
W najnowszej odsłonie kampanii występują najmłodsi eko-doradcy oraz Robert Kubica główny ambasador całego cyklu #DobryKierowca. Odkrywają oni świat ekologii i pokazują, że każdy z nas może przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego, w którym żyjemy, świadomie wybierając właściwe produkty i usługi. W kampanii przedstawiono przykłady z ekologicznej oferty stacji ORLEN oraz działania wspierające przyjazne planecie zachowania klientów. Na stacjach paliw ORLEN duża gama produktów oferowana jest w opakowaniach jednomateriałowych, łatwych do recyklingu, a plastikowe słomki zostały zastąpione papierowymi.
Dostępne są też czterokomorowe kosze na śmieci, które ułatwiają segregację odpadów oraz ich recykling. Kierowcy są zachęcani do korzystania z myjni automatycznych zamiast ręcznego mycia pojazdu. Taki wybór to znaczna oszczędność wody, która po oczyszczeniu jest ponownie wykorzystywana, a zastosowane środki myjące są biodegradowalne i ulegają pełnemu rozkładowi w ciągu 28 dni.
Kampania #DobryKierowca „Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią” jest obecna w telewizji, radiu, a także w prasie oraz Internecie i potrwa do 30 listopada br. Za przygotowanie produkcyjne spotów i kreacje odpowiedzialna była agencja reklamowa City z Krakowa.