Koronawirus: Tauron gwarantuje ciągłość dostaw energii i ciepła
- 18 marca 2020 11:08
- : : autor: PARA
Tauron przy wprowadzonych różnorodnych działaniach prewencyjnych zachowuje ciągłość produkcji i dystrybucji energii elektrycznej. W trosce o zdrowie klientów Tauron wzmocnił elektroniczne kanały kontaktu, wprowadził zmiany w obsłudze klientów – m.in. ograniczył odczyty liczników. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie www.tauron.pl
- Podjęte działania prewencyjne, mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom oraz ciągłość funkcjonowania Grupy TAURON, co z kolei gwarantuje pewność dostaw energii elektrycznej i ciepła dla naszych klientów. W trosce o ich zdrowie zawiesiliśmy działanie Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne formy kontaktu - mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.
Awarie obsługiwane natychmiast
Nieprzerwanie w trybie 24/7 nadzór nad całą elektroenergetyczną siecią dystrybucyjną sprawują służby ruchowe i techniczne Tauron Dystrybucja. Pracownicy spółki podzieleni pozostali na stałe zespoły bez możliwości rotacji pomiędzy nimi.
Spółka ograniczyła też zaplanowane prace. Pracownicy spółki dokonują odczytów liczników oraz innego rodzaju prac tylko w sytuacji, gdy licznik znajduje się w miejscu ogólnodostępnym, a jego obsługa nie wymaga wejścia do lokalu mieszkalnego. W pozostałych przypadkach Spółka prosi klientów o podawanie stanu licznika telefonicznie na numer wskazany w zawiadomieniu o odczycie lub mailowo poprzez formularz: https://www.tauron-dystrybucja.pl/uslugi-dystrybucyjne/odczyt-licznika-online. Obsługa techniczna układów pomiarowo-rozliczeniowych wewnątrz lokali będzie prowadzona w przypadkach awaryjnych, dotyczących braku zasilania.