REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Koronawirus: Ministerstwo Aktywów Państwowych uruchamia kampanię społeczną

  • 25 marca 2020 11:03
  • : : autor: PARA
Reklama

W trosce o bezpieczeństwo Polaków Ministerstwo Aktywów Państwowych wystartowało z kampanią społeczną dotyczącą zagrożenia koronawirusem.

Ministerstwo Aktywów Państwowych aktywnie włącza się w edukowanie i przypominanie społeczeństwu, w jaki sposób uchronić się przed niebezpieczeństwem koronrawirusa - czytamy w oficjalnym komunikacie MAP. - W kampanii przypomina, by dla bezpieczeństwa do niezbędnego minimum ograniczyć wychodzenie z domu, włączyć się w pomoc seniorom i niepełnosprawnym, często myć ręce, zakupy zaś robić online. Przekaz skierowany jest m.in. do osób, które ze względu na wykonywany zawód w okresie zagrożenia koronawirusem nie mogą pozostać w domu.

Ministerstwo przypomina numer infolinii NFZ 800 190 590 oraz dedykowaną stronę gov.pl/koronawirus i apeluje „Nie lekceważ objawów choroby”.

Outdoorowa kampania edukacyjna jest dopełnieniem działań spółek skarbu państwa na rzecz społeczeństwa. Będą one oznaczane hasztagiem #MAPdlaPolaków.

– Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw, to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin Wicepremier i Minister Aktywów Państwowych.

Kampania oparta jest o znajdujących się w całej Polsce 20 tys. ekranów LCD udostępnionych bezpłatnie przez sieć Screen Network, lidera z obszaru Digital Out of Home. Kreacją i wykonaniem kampanii zajęła się agencja CoolCompany.

Akcja MAP wpisuje się w światowy trend, gdzie na ulicach miast pojawiły się podobne nośniki z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi.

Obok mediów społecznościowych, serwisów internetowych, wielkopowierzchniowe ekrany służą do natychmiastowej reakcji na bieżące wydarzenia i umożliwiając bezzwłoczną publikację istotnych komunikatów docierają do milionów Polaków każdego dnia.

– W obliczu tak dużego zagrożenia, nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie zdrowia publicznego – Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]