REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Energa Obrót pomaga klientom w terenie

  • 3 lipca 2021 09:17
  • : : autor: AMC
Reklama

Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu odwiedził pierwsze biura Powiatowych i Miejskich Rzeczników Konsumentów. Eksperci ze spółki zawitali do Ciechanowa, Kalisza, Płocka, Grudziądza i Konina - informuje spółka.

W trakcie spotkań z klientami specjaliści Energi Obrotu, w imieniu rzecznika klienta, przyjęli kilkanaście spraw o zróżnicowanej tematyce, m.in. dotyczących szczegółów umów i faktur klientów. Ponadto, pojawiały się również wątpliwości odnośnie prawidłowej pracy liczników, rzetelności odczytów oraz rozliczeń prosumentów. Niektórzy klienci pojawili się na dyżurach również z prostymi sprawami obsługowymi, jak zmiana taryfy z jednostrefowej na dwustrefową.

Współpracownicy Rzecznika Klienta pomagali i w takich przypadkach, choć warto przypomnieć, że tego typu wsparcie można też łatwo uzyskać przez standardowe kanały kontaktu: infolinię, portal Energa24, live chat na stronie energa.pl bądź w salonach obsługi.

Większość zgłoszonych spraw udało się wyjaśnić jeszcze podczas trwania dyżurów. Jednakże, pozostałe wymagały dodatkowych analiz i konsultacji. Dotyczyło to szczególnie przypadków, gdzie konieczne było pozyskanie dodatkowych informacji ze strony Operatorów Systemów Dystrybucyjnych (OSD), np. w zakresie ekspertyzy urządzeń pomiarowych.

Gdzie tylko była taka możliwość, proponowaliśmy rozwiązania możliwie najbardziej zbliżone do oczekiwań klientów. Bywało jednak tak, choć to pojedyncze przypadki, że nie mogliśmy przychylić się do otrzymanych wniosków. Czasami, dodatkowe analizy potwierdziły, że wcześniejsze stanowisko spółki było zasadne. Niedawno rozpatrzyliśmy ostatnie, najbardziej czasochłonne sprawy z Ciechanowa, Kalisza i Płocka, związane głównie z badaniami pracy urządzeń pomiarowych. Wydłużony czas realizacji wynikał z potrzeby oczekiwania na wyniki ekspertyz liczników, aby wiedzieć, jakie dalsze kroki możemy jeszcze podjąć – tłumaczy Marek Dudziński, Rzecznik Klienta Energi Obrotu.

Strona 1 z 2
REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]