Zielona spółka sześciokrotnie zwiększa przychody
- 20 sierpnia 2021 10:05
- : : autor: AMC
Spółka w lipcu uruchomiła serwis SundayMarket tj. outlet OZE dedykowany klientom indywidualnym i biznesowym, producentom, dystrybutorom itd. To praktyczna platforma, pozwalająca nawiązywać relacje handlowe z podmiotami z rynku odnawialnych źródeł energii, dokonywać oceny prowadzącej do powstania rankingu takich firm oraz zgłaszać wykonanie usług demontażu instalacji OZE.
W I etapie działania serwisu SundayMarket.pl, firmy oraz osoby indywidualne mają możliwość promocyjnego/bezpłatnego wystawiania przedmiotów nowych i używanych. Ponadto platforma zawiera aktualne informacje związane z wydarzeniami z branży OZE.
– Niebawem ukończymy prace związane z dokumentem informacyjnym, związanym z dopuszczeniem obecnych akcji do obrotu. Chcemy go złożyć na giełdę na przełomie sierpnia i września. Następne kroki są niezależne od nas, ale obserwując rynek i tempo prac administracyjnych prowadzonych przy ostatnich debiutach, spodziewamy się upublicznienia akcji Sunday Energy w IV kwartale bieżącego roku. Debiut odbyłby się rok po przeprowadzeniu publicznej emisji akcji, dzięki której efektywnie rozwinęliśmy spółkę i jej wartość z korzyścią dla wszystkich akcjonariuszy - uzupełnia Michał Sochacki.
W 2021 r. firma zintensyfikowała sprzedaż na rynku węgierskim oraz rozpoczęła sprzedaż w krajach nadbałtyckich pod marką Sunday Energy Baltic.
Firma rozwija współpracę z największym japońskim producentem paneli fotowoltaicznych firmą LEPATON Solar oraz z uznanym producentem pomp ciepła firmą SPRSUN (na sprężarkach Panasonic). Zamiarem spółki jest oferowanie klientom końcowym kompleksowych rozwiązań wspierających uzyskanie neutralności energetycznej w budownictwie indywidualnym.