WydarzeniaOpinie
REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Sunday Energy zwiększa przychody i zyski

  • 24 listopada 2021 10:16
  • Autor: AMC
Reklama

Sunday Energy, dostawca rozwiązań z rynku OZE, osiągnął po III kwartałach 2021 roku 12,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (vs 2,9 mln zł r/r) i 0,9 mln zł zysku netto (vs 0,4 mln zł r/r). Spółka w okresie lipiec-wrzesień br. sprzedała 100 pomp ciepła (wobec 23 w II kw. br), uruchomiła Outlet OZE typu marketplace: SundayMarket.pl oraz rozpoczęła sprzedaż paneli marki ZNShine pokrytych grafenem, które wykazują właściwości samooczyszczające i małopalne- informuje spółka.

Działalność Sunday Energy opiera się na imporcie i sprzedaży klientom profesjonalnym paneli fotowoltaicznych oraz innych komponentów OZE (m.in. inwertery, pompy ciepła, magazyny energii). Spółka kieruje swoją ofertę również do klientów indywidualnych poprzez sklep e-commerce sundayenergy.pl i rozwija projekty deweloperskie własnych farm fotowoltaicznych. Dodatkowo Sunday Energy oferuje usługi wsparcia dla instytucji finansujących rynek OZE (w zakresie demontażu, testowania, serwisu, magazynowania i dalszej odsprzedaży komponentów OZE).

– Trzeci kwartał był dla Sunday Energy kolejnym pozytywnym okresem wynikowym, owocującym operacyjnymi wzrostami w segmentach PV i pomp ciepła zarówno w porównaniu do okresu sprzed roku, jak i wobec poprzednich kwartałów 2021 r. IV kwartał przebiega pomyślnie i obserwując rynek spodziewamy utrzymania się obecnych trendów w 2022 r., w którym poza rozwojem core biznesu, chcemy generować z obszar new business pierwsze przychody. Z drugiej strony liczymy na rozpoczęcie sprzedaży urządzeń OZE w Europie Zachodniej poprzez współpracę z regionalnymi partnerami – mówi Michał Sochacki, prezes Sunday Energy.

Wyniki sprzedażowe i finansowe zostały wypracowane w pełni z działalności handlowej. Zarząd Sunday Energy spodziewa się odnotowania pierwszej sprzedaży z obszaru new business związanym z innowacyjnymi usługami dla rynku OZE w 2022 r.

Jednym z głównych rozwijanych innowacyjnych obszarów w ostatnich miesiącach jest platforma Sunday Market, tj. outletu OZE dedykowanego klientom indywidualnym i biznesowym. Dzięki projektowi szybciej zbudujemy nowe linie biznesowe, związane m.in. z oferowaniem klientom paneli i urządzeń OZE z rynku wtórnego. W III kwartale nasza spółka ponadto rozszerzyła ofertę handlową o panele światowej klasy marki ZNShine Solar. Partner dostarcza moduły PV pokryte grafenem wykazującym właściwości samooczyszczające, charakteryzujące się większą trwałością, efektywnością oraz bezpieczeństwem przeciwpożarowym. Intencją Sunday Energy jest promowanie na rynku polskim produktów dedykowanych klientom premium, wymagającym szczególnych cech użytkowych – dodaje Michał Sochacki.

Strona 1 z 2
REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]

Komentarze (0)Napisz komentarz

Napisz swój komentarz

BMIFX
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]