REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Lotos idzie w innowacje

  • 2 maja 2022 12:19
  • : : autor: AMC
Reklama

Aplikacja umożliwia także nawigowanie do najbliższej stacji paliw wraz z możliwością wyboru przez klienta produktu/usługi, jaka go interesuje oraz obsługiwanych na stacji kart flotowych/lojalnościowych (zawężenie listy stacji). Po uruchomieniu modułu map aplikacja podpowiada trzy stacje w najbliższej odległości od lokalizacji w jakiej znajduje się klient dając od razu możliwość wyboru danego obiektu i uruchomienia nawigacji.

Użytkowanie jest bardzo proste i intuicyjne, mimo, że w tle pracują skomplikowane procesy integracyjne z automatyką paliwową stacji – wystarczy zeskanować kod QR na dystrybutorze po zakończonym tankowaniu a w aplikacji pojawi się informacja o ilości, wartości i rodzaju zatankowanego paliwa. Aplikacja już teraz jest przygotowana do rozliczania za pomocą jednej transakcji wielu pozycji w koszyku. Dziś można tak rozliczyć dwa niezależne nalania z dystrybutorów np.: PB+LPG czy ON+AdBlue, a w przyszłości (po uruchomieniu testowanej funkcjonalności) do jednego koszyka będzie można dodać produkt z kawiarki czy płyn do spryskiwaczy z podjazdu (tu za pomocą zeskanowania kodu kreskowego produktu). Co ważne, jeżeli klient będzie chciał tylko zapłacić za kawę (bez tankowania) – aplikacja także mu to umożliwi – wystarczy zeskanować kod QR przy kawiarce i odpowiednie menu wyboru napoju wyświetli się w aplikacji.

Integrując Pay&Go z wybranym operatorem płatności priorytetem było bezpieczeństwo. Dzięki zastosowanym mechanizmom aplikacja zabezpiecza klienta przed jakimkolwiek wyciekiem i nieuprawnionym użyciem danych kart płatniczych zdefiniowanych w aplikacji.

Aplikacja Pay&Go rozwija się w oparciu o plan rozwoju w postaci RoadMap, ale także w odpowiedzi na oczekiwania rynku. Doskonałym przykładem jest przyspieszenie prac nad wdrożeniem Karty Dużej Rodziny, aby dostarczyć tę funkcjonalność szybciej, niż uwzględniono ją w planie rozwoju. Rabaty wynikające z KDR naliczają się automatycznie do dokonywanej transakcji obniżając rachunek do zapłaty – wystarczy dodać kartę KDR do aplikacji. Dodanie takiej karty jest banalnie proste i trwa kilka sekund dzięki bezpośredniemu połączeniu z systemem KDR – wystarczy aparatem zeskanować kod karty.

Kolejna integracja, tym razem z systemem do zarządzania programem lojalnościowym LOTOS Navigator, umożliwia klientowi dodanie karty programu lojalnościowego Navigator, dzięki czemu za każdą dokonaną transakcję za pomocą LOTOS Pay&Go naliczone zostaną punkty lojalnościowe do wykorzystania przez klienta w programie. Na ekranie aplikacji oprócz wizerunku karty, prezentowane jest aktualne saldo punktowe oraz kod kreskowy karty Navigator, dzięki czemu klient w przypadku dokonywania transakcji na stacji paliw nie musi mieć ze sobą karty fizycznej – wystarczy, że pokaże kod kreskowy kasjerowi.

Strona 2 z 3
REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]