PGE zachęca do korzystania z nowej wersji aplikacji Pola 2.0
- 21 grudnia 2022 11:55
- Opracowała: AMC
Grupa PGE – partner aplikacji Pola – zachęca do korzystania z nowej zaktualizowanej wersji Pola 2.0. Aplikacja Pola od 2015 roku pomaga Polakom podejmować decyzje zakupowe i zachęca do wybierania polskich produktów. Od 2020 roku partnerem aplikacji jest PGE Polska Grupa Energetyczna, która w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuje to!” promuje patriotyzm gospodarczy - czytamy w komunikacie.
Pola, to polska aplikacja dla urządzeń mobilnych, która na podstawie zeskanowanego kodu kreskowego produktu podaje dane o jego producencie. W grudniu 2022 roku na rynek wchodzi nowa, zaktualizowana wersja aplikacji Pola. Nowe funkcjonalności zawarte w wersji 2.0 mogą znacząco ułatwić podejmowanie decyzji. Użytkownicy znajdą tu wyszukiwarkę tekstową, za pomocą której w kilka sekund sprawdzą, który produkt jest polski. Nowa wersja zawiera również lepiej wyeksponowaną ofertę dla firm oraz możliwość prezentowania użytkownikom osiągnięć zarówno aplikacji, jak i wszystkich jego partnerów.
Dodatkowo, na stronie internetowej aplikacji Pola znajduje się sekcja aktualności, gdzie na bieżąco prezentowane są znaczące wydarzenia dotyczące aplikacji Pola oraz patriotyzmu gospodarczego. Aktualności w nowej Poli 2.0 będą widoczne także z poziomu aplikacji. Pojawi się również możliwość dodania lub zaktualizowania informacji o wybranej firmie, a także formularz zapisu do newslettera, który będzie rozsyłany raz w miesiącu. Pola 2.0 zawiera też ofertę dla przedsiębiorców, chcących dołączyć do projektu. Oferta zawiera m.in. zajęcia edukacyjne dla młodzieży, audyt polskości zamawianych przez firmę produktów, czy monitoring statystyk skanowania produktów firmy. Najważniejszą inicjatywą dla firm jest jednak Klub Przyjaciół aplikacji Pola, który zrzesza małe i średnie firmy z różnych branż, dla których ważna jest idea patriotyzmu gospodarczego.
Aplikacja Pola powstała w 2015 roku i do tej pory została pobrana już ponad 750 tys. razy. Łącznie zeskanowano nią ponad 10 mln produktów.
Grupa PGE w kampanii społecznej Polskie – kupuję to! zachęca Polaków do kupowania rodzimych produktów i usług oraz wspiera rozwiązania, które są wsparciem dla konsumentów w codziennych decyzjach zakupowych. W tym celu od sierpnia 2020 roku PGE jest partnerem aplikacji Pola, która pomaga w wyborze polskich produktów. Dodatkowo, w ramach kampanii PGE prowadzi dedykowaną stronę internetową polskiekupujeto.pl z częścią poradnikową, spotami edukacyjnymi i artykułami opisującymi polskie produkty, a aplikacja Pola jest jej integralną częścią.