WydarzeniaOpinie
REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Kampania informacyjna skierowana do odbiorców prądu i gazu

  • 27 stycznia 2021 14:34
  • : : autor: AMC
Reklama

To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON Sprzedaż - czytamy w informacji prasowej.

Hasło przewodnie kampanii to „Dbaj o dobrą energię. Najlepiej w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. 

Chcemy podkreślić wartość międzypokoleniowej wymiany opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci, pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich – podkreśla.

Kampania „Sprawdź kto” przypomina siedem zasad – co robić oraz czego unikać przy zawieraniu umów: Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec, Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą, Zachowaj egzemplarz umowy, Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług, Uważaj na fałszywe SMSy i wiadomości e-mail, Używaj tylko bezpiecznych haseł i loginów, Bądź eko – zamów e-fakturę.

Kampania jest odpowiedzią na pojawiające się w dalszym ciągu nieuczciwe działania przedstawicieli handlowych niektórych firm. Do najczęstszych metod należy sytuacja, gdy przedsiębiorstwo posługuje się nazwą, która jest łudząco podobna do marki innego znanego sprzedawcy. Zdarza się, że w ten sposób wprowadza się klientów w błąd i doprowadza do podpisania niechcianej bądź nieopłacalnej umowy. W ostatnim czasie dodatkowo pojawił się też problem związany z bezpieczeństwem w internecie.

Spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie wybranych stacji, a materiały wideo i bannery będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu. Reklamy pojawią się również w prasie.

Głównym medium kampanii jest strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy www.facebook.com/sprawdzktopl/. Patronat nad kampanią objął Urząd Regulacji Energetyki oraz Federacja Konsumentów.

 

REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]