Coraz więcej wniosków o przyłączenie złożonych przez Portal Przyłączeniowy
- 12 lutego 2021 12:52
- : : autor: AMC
Portal Przyłączeniowy umożliwia skuteczne składanie wniosków o przyłączenie w każdym miejscu i o każdej porze. Tylko w styczniu za jego pośrednictwem klienci Polskiej Spółki Gazownictwa złożyli rekordową liczbę ponad 10,5 tys. wniosków o przyłączenie do sieci gazowej - czytamy w komunikacie.
Spółka informuje, że mimo związanych z pandemią COVID-19 ograniczeń w stacjonarnej obsłudze klientów, rośnie liczba osób, które chcą się przyłączyć do sieci gazowej. Za pośrednictwem samego tylko Portalu Przyłączeniowego od marca 2020 r., od kiedy to PSG uruchomiła go dla klientów, wpłynęło blisko 64 tys. wniosków o przyłączenie do sieci gazowej. Indywidualne konto na Portalu założyło ponad 68,5 tys. użytkowników.
- Od listopada 2020 r. dzięki Portalowi można już załatwić wszystkie formalności związane z przyłączeniem, łącznie z podpisaniem umowy o przyłączenie do sieci gazowej - do lutego br. podpisaliśmy z klientami blisko 4,3 tys. takich umów - informuje spółka.
Od 15 lutego br., w związku ze złagodzeniem obostrzeń związanych z COVID-19, Polska Spółka Gazownictwa ponownie otworzy część Miejsc Obsługi Klienta, które będą działały w ścisłym reżimie sanitarnym.
Od marca do czerwca 2020 r. ze względu na sytuację sanitarną w kraju PSG tymczasowo wstrzymała bezpośrednią obsługę klientów. Po wznowieniu obsługi w czerwcu ub. roku Miejsca Obsługi Klienta działały do listopada 2020 r., kiedy ze względu na sytuacje sanitarną ponownie zostały czasowo zamknięte. Mimo tego bezpieczna i niezakłócona obsługa klientów realizowana jest z powodzeniem za pośrednictwem pozostałych form kontaktu.
W celu przyłączenia do sieci gazowej, bez wychodzenia z domu klienci korzystają z Portalu Przyłączeniowego na stronie https://przylaczenie.psgaz.pl. Pytania związane z procesem przyłączenia do sieci od poniedziałku do piątku w godz. 7 – 18 można zadawać konsultantom telefonicznym ogólnopolskiego Contact Center.