REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Fotowoltaiczna spółka walczy o klientów

  • 10 maja 2021 13:11
  • : : autor: AMC
Reklama

Sunday Polska, jeden z liderów rozwoju fotowoltaiki w Polsce rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem: Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca, której twarzą jest jeden z najpopularniejszych polskich aktorów - Tomasz Karolak. Kampania ma promować fotowoltaikę, jako ekologiczne i ekonomiczne odnawialne źródło energii.

Spółka informuje, że celem kampanii wizerunkowej jest upowszechnienie wiedzy o zaletach fotowoltaiki. Udział Tomasza Karolaka w kampanii Sunday Polska z pewnością pomoże dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i podkreślić korzyści stosowania paneli fotowoltaicznych: oszczędność, niezależność energetyczną czy troskę o środowisko.

Aktor korzysta z własnej instalacji fotowoltaicznej, dlatego chętnie zaangażował się w działania wizerunkowe firmy. Spoty reklamowe z Jego udziałem będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną oraz Internet.

Dwóch na trzech właścicieli domów planuje montaż fotowoltaiki w ciągu najbliższych trzech lat. To dobry znak, pokazujący, że popularność energii ze słońca rośnie. Dlatego spółka wspólnie z Tomaszem Karolakiem przekonuje, że energia słoneczna jest dostępna dla każdego i warto o tym wiedzieć przed startem trzeciej edycji Programu Mój Prąd, który według zapowiedzi rządu ma nastąpić już w lipcu tego roku. Dla prosumentów stanowi to doskonałą zachętę do inwestowania w czystą energię ze słońca.

- Od dwóch lat obserwujemy fotowoltaiczny boom w Polsce. Rynkowe prognozy przewidują na koniec 2021 r. osiągnięcie łącznej dostępnej mocy na poziomie 6-7 GW. Prąd ze słońca to przyszłość energetyki, dlatego jednym z najważniejszych celów naszej kampanii jest uświadamianie i upowszechnianie wiedzy o fotowoltaice. W przypadku tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z Tomaszem Karolakiem, ponieważ to znany i lubiany aktor, który jest także jednym z wielu naszych zadowolonych klientów – mówi Marcin Pieczora, prezes zarządu Sunday Polska.

Komunikacja 360 st. startuje 10 maja i jest zaplanowana na 17 tygodni. Działania obejmują m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.

REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]