PGE publikuje Raport Sponsoringowy za 2021 rok
- 27 maja 2022 09:22
- : : autor: AMC
Intensywnie rozwijającą się nową dziedziną sponsoringu, otwierającą Grupę na nowoczesne usługi, jest e-sport. Program MOC e-mocji poświęcony jest właśnie współpracy z PGE Polską Ligą E-sportową oraz sekcją e-sportową PGE Turów Zgorzelec. Zaangażowanie PGE w ten perspektywiczny obszar otwiera nowe możliwości znakomicie wpisujące się w założenia biznesowej strategii Grupy, czyli nowoczesne usługi energetyczne.
Specyfika aktywności sponsoringowych Grupy PGE zakłada planowanie długofalowych działań, budujących trwałą rozpoznawalność marki oraz zapewniających wysoką efektywność, która w 2021 roku wzrosła o 60 punktów procentowych. W ubiegłym roku efektywność umów sponsoringowych wyniosła 863 proc., co w praktyce oznacza, że każda wydana złotówka wydana przez PGE na sponsoring zwróciła się prawie dziewięciokrotnie.