REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

PGE publikuje Raport Sponsoringowy za 2021 rok

  • 27 maja 2022 09:22
  • : : autor: AMC
Reklama

Sport profesjonalny, sport amatorski dzieci i młodzieży oraz kultura wysoka – to trzy filary Raportu Sponsoringowego Grupy PGE za 2021. Największy polski koncern energetyczny uporządkował projekty sponsoringowe, aby poprawić ich skuteczność, zwiększyć wsparcie na rzecz lokalnych społeczności oraz angażować się w nowe obszary jak e-sport.

Dzięki temu, efektywność umów sponsoringowych wyniosła w 2021 r. 863 proc., co w praktyce oznacza, że każda wydana przez PGE złotówka na sponsoring zwróciła się prawie dziewięciokrotnie.

Kluczowe kierunki zaangażowania sponsoringowego zostały sformułowane na nowo, aby lepiej realizowały cele aktualnej strategii biznesowej Grupy prowadzącej do transformacji energetyki i osiągnięcia przez PGE neutralności klimatycznej do 2050 roku.

- Działalność sponsoringowa Grupy PGE to świadome, przemyślane i długofalowe działania spójne z naszą działalnością biznesową. Jesteśmy największym przedsiębiorstwem elektroenergetycznym w Polsce, dostawcą energii elektrycznej i ciepła do ponad 5 milionów klientów oraz liderem zmian w polskiej energetyce. Podążając ścieżką transformacji i dekarbonizacji energetyki wspieramy w skali ogólnopolskiej rozwój sportu oraz kultury, budując relacje z lokalnymi społecznościami, które - jako nasi pracownicy, klienci i partnerzy - tworzą otoczenie, w którym działamy. W perspektywie długoterminowej zaangażowanie w tych dwóch obszarach jest inwestycją w przyszłość - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

PGE, największy polski koncern energetyczny, w 2021 roku przyjął nową strategię sponsoringową. Porządkuje ona projekty sponsoringowe w PGE, tworząc bardziej efektywne warunki promocji, spójne z wizją i skalą działalności biznesowej Grupy PGE oraz wspierające partnerów oraz markę PGE. Kluczowe kierunki zaangażowania sponsoringowego zostały sformułowane na nowo, aby lepiej realizowały cele aktualnej strategii biznesowej Grupy prowadzącej do transformacji energetyki i osiągnięcia przez PGE neutralności klimatycznej do 2050 roku.

Strona 1 z 3
REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]