REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Uwaga, konkurs e-Mobility Media Awards 2022

  • 26 lipca 2022 10:32
  • Opracowała: AMC
Reklama

- Istotnym elementem zmian jest również budowanie narracji oraz edukacja w przestrzeni medialnej, dlatego w tegorocznej edycji e-Mobility Awards, która ma za zadanie krzewienie praktycznej i obiektywnej wiedzy, postanowiliśmy wyróżnić dziennikarzy oraz media w kilku kategoriach, w tym „Dziennikarz Roku”, „Dziennikarz Specjalny Roku”, „Medium Roku”, „Artykuł Roku” czy „Wideo Roku”. Nie pominęliśmy również firm, które zostaną nagrodzone w kategoriach m.in.: „Marka Roku”, „Grupa Motoryzacyjna Roku”, „Kampania Roku” czy „Najlepsza Współpraca Roku”. Zwieńczeniem będzie wyróżnienie od EV Klub Polska – dodaje Maciej Gis.

Zwycięzcy kategorii: Dziennikarz Roku, Medium Roku, Medium Branżowe Roku, Medium Lokalne Roku, Samochód Elektryczny Roku, Marka Roku – motoryzacja, Marka Roku – infrastruktura, Grupa Motoryzacyjna Roku, zostaną wskazani na podstawie badania mediów przeprowadzonego przez firmę PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Analiza obejmie ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln polskojęzycznych portali internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych.

Liderzy kolejnych ośmiu kategorii zostaną wyłonieni przez Kapitułę Konkursu, w skład której wejdą przedstawiciele PSPA, PSMM i partnerów kampanii elektromobilni.pl, na podstawie zgłoszeń przedstawicieli marek, osób zainteresowanych elektromobilnością oraz w drodze głosowania dziennikarzy i mediów. Ta częśc konkursu dotyczy nagród dla Artykułu Roku, Video Roku, Dziennikarza Specjalistycznego Roku – zeroemisyjne floty, Dziennikarza Specjalistycznego Roku – zeroemisyjny transport ciężki, Kampanii Roku, Wydarzenia Medialnego Roku, Najlepszej Współpracy z Mediami. W konkursie zostanie przyznana także Nagroda specjalna EV Klub Polska.

– Analizując media wyraźnie widać, jak obecna trudna sytuacja w Europie z jednej strony wzbudza powszechny niepokój, a z drugiej otwiera drzwi do potężnej merytorycznej dyskusji dotyczącej uniezależnienia się od energetycznego monopolisty oraz współpracy państw UE w podejmowaniu decyzji o inwestowaniu w alternatywne źródła energii – komentuje Marcin Szczupak, Dyrektor Badań i Rozwoju Biznesu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

- Obserwujemy w związku z tym w Polsce także ogromną pozytywną zmianę w narracji dotyczącej elektromobilności i transformacji transportu w kierunku zeroemisyjnym – dodaje Szczupak.

Strona 2 z 2
REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]