Koronawirus: Tauron zachęca do załatwiania wszystkich spraw z domu
- 27 marca 2020 12:14
- : : autor: PARA
Najwygodniejszą formą obsługi jest serwis Mój Tauron. Ta platforma czynna jest siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Korzysta z niej już ponad 1,3 mln klientów indywidualnych oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Serwis umożliwia każdemu klientowi łatwy i natychmiastowy dostęp do faktur, informacji o zużyciu energii oraz formularzy ułatwiających załatwienie różnych spraw związanych z prądem i gazem. Z serwisu Mój Tauron można też korzystać w wersji mobilnej. Zachęcamy więc klientów, by założyli swoje konto w bezpłatnym serwisie Mój Tauron.
- Dziękujemy wszystkim klientom za wyrozumiałość i korzystanie ze zdalnych form obsługi. To rozwiązanie zapewnia w tych trudnych czasach bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i naszym pracownikom - zaznacza Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia.