Jaki będzie świat po pandemii?
- 23 września 2021 13:00
- : : autor: AMC
– Następny czynnik to wygoda zakupów, w tym szybka dostawa. Chcemy mieć tutaj 10 centrów i wykorzystać całą infrastrukturę, by spełniać wszystkie oczekiwania klientów – dodał.
– Słowo wygoda zupełnie zmieniło swoje znaczenie. Obecnie wygoda polega na tym, że klient chce być traktowany indywidualnie, że cała oferta jest skierowana do niego tak, iż czuje się w centrum uwagi. Nie da się tego zrobić inaczej jak tyko przez bezpośredni kontakt, np. poprzez aplikację taką jak nasza – mówił Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska.
– Przypomniał, że aplikacja Żabki ma 6 mln użytkowników. – Dzięki temu wiemy o klientach bardzo dużo i jesteśmy w stanie im zaproponować rozwiązania indywidualne. Np. proponujemy piwo w momencie, kiedy ktoś ogląda mecz. Możemy komunikować się bezpośrednio z klientem, to nie jest możliwe nawet przez Facebooka – mówił.