Włączamy życie bez barier
- 7 grudnia 2022 11:05
- Opracowała: AMC
Jednym z najnowszych rozwiązań są stanowiska wyposażone w pętle indukcyjne, zainstalowane w punktach w Tychach i Głogowie. Docelowo rozwiązania dla osób głuchych i niedosłyszących mają zostać wprowadzone we wszystkich lokalizacjach.
Co ważne, punkty obsługi wyposażone są również w lupy do powiększania tekstu i ramki ułatwiające złożenie podpisu we właściwym miejscu. To proste rozwiązania, które stanowią realną pomoc osobom z problemami ze wzrokiem.
Inkluzywny TAURON
Ponadto TAURON szkoli konsultantów, którzy na co dzień obsługują klientów w punktach obsługi i na infoliniach. Podczas tych szkoleń pracownicy poznają zasady prowadzenia rozmów z osobami z niepełnosprawnościami i seniorami.
TAURON w tym roku przygotował poradnik „Pierwsza umowa z TAURONEM", który jest dostosowany do użytku przez osoby niewidzące, zgodnie ze standardami WCAG. Klienci mogą również skorzystać z filmów z tłumaczeniem na Polski Język Migowy, które pomogą w korzystaniu z serwisu Mój TAURON.