REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Rusza druga edycja kampanii Elektromobilni.pl

  • 27 kwietnia 2021 11:03
  • : : autor: AMC
Reklama

Kierowcy samochodów elektrycznych w Polsce zostaną zwolnieni z opłat za przejazd autostradami, otrzymają wysokie rabaty na usługi ładowania, a online będą mogli korzystać z kilku nowych, praktycznych narzędzi, w tym kalkulatora kosztów podróży – to tylko niektóre elementy drugiej edycji kampanii elektromobilni.pl. Jej premiera odbyła się w Centrum Nowej Mobilności PSPA w Warszawie - informuje stowarzyszenie.

Kampania realizowana przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) i Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu (KOZK) to pierwsza w Polsce i najbardziej kompleksowa w Europie inicjatywa na rzecz rozwoju zeroemisyjnego transportu. Została objęta patronatem honorowym Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwa Infrastruktury.

Wspierają ją także samorządy, organizacje społeczne, izby handlowe i organizacje gospodarcze oraz instytucje naukowe. Patronat nad kampanią objęły także liczne ambasady w Polsce, m.in. Niderlandów, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Izraela i Niemiec.

Pierwsza edycja elektromobilni.pl odbyła się w ostatnim kwartale ubiegłego roku – w tym czasie kampania dotarła do prawie 2 milionów osób. W ramach projektu zrealizowano ponad 500 różnych działań edukacyjnych oraz promujących zeroemisyjny transport, a  na stronie elektromobilni.pl udostępniono 10 narzędzi i kalkulatorów ułatwiających zakup i eksploatację pojazdów elektrycznych.

– Liderzy sektora elektromobilności kolejny raz łączą siły na rzecz rozwoju zeroemisyjnego transportu. Kampania elektromobilni.pl to wzorowy przykład współpracy instytucji badawczych z branżą, przyczyniający się do realizacji celów o fundamentalnym znaczeniu dla klimatu, gospodarki i społeczeństwa – mówi minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka i dodaje, że nadrzędnym celem pozostaje zmiana nawyków mobilnościowych Polaków.

Strona 1 z 3
REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]