REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Wyłącznie przez internet lub telefon

  • 5 kwietnia 2020 11:00
  • : : autor: Bartłomiej Szopa
Reklama

Do załatwiania spraw przez internet zachęca także Tauron. Według informacji przekazanych przez spółkę, już w pierwszych pięciu dniach od momentu wprowadzenia ograniczeń co do kontaktu osobistego, w taki sposób obsłużono ponad 150 tys. osób. Najważniejsze informacje dotyczące bieżących sprawy można otrzymać na wirtualnym czacie, który dostępny jest bez logowania na stronie tauron.pl.

Obsługa klientów, tak jak dotychczas, odbywa się płynnie, tyle że w innej formie. Uruchomiliśmy Wirtualne Biuro Obsługi, a więc każdy klient może załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu. Wybór formy obsługi należy do klienta. Za pośrednictwem strony internetowej www.tauron.pl można skorzystać z czatu  obsługiwanego przez naszych pracowników. Można skontaktować się z nami poprzez konto w internetowym serwisie obsługowym, wysłać wiadomość e-mail, list, albo też zadzwonić do nas – wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia. 

Liczby rosną
Jak wynika ze statystyk, od 15 do 20 marca br. obsługa klientów za pośrednictwem strony internetowej Taurona wzrosła – w porównaniu z wcześniejszym tygodniem, w którym funkcjonowały punkty stacjonarne – o ponad 10 proc.

Liczba wysyłanych wiadomości e-mail wzrosła natomiast o 50 proc.

Jak łatwo się domyślić, sprawy nie wyglądają inaczej w przypadku Polskiej Grupy Energetycznej.

Strona 2 z 3
REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]