Wyłącznie przez internet lub telefon
- 5 kwietnia 2020 11:00
- : : autor: Bartłomiej Szopa
Do załatwiania spraw przez internet zachęca także Tauron. Według informacji przekazanych przez spółkę, już w pierwszych pięciu dniach od momentu wprowadzenia ograniczeń co do kontaktu osobistego, w taki sposób obsłużono ponad 150 tys. osób. Najważniejsze informacje dotyczące bieżących sprawy można otrzymać na wirtualnym czacie, który dostępny jest bez logowania na stronie tauron.pl.
– Obsługa klientów, tak jak dotychczas, odbywa się płynnie, tyle że w innej formie. Uruchomiliśmy Wirtualne Biuro Obsługi, a więc każdy klient może załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu. Wybór formy obsługi należy do klienta. Za pośrednictwem strony internetowej www.tauron.pl można skorzystać z czatu obsługiwanego przez naszych pracowników. Można skontaktować się z nami poprzez konto w internetowym serwisie obsługowym, wysłać wiadomość e-mail, list, albo też zadzwonić do nas – wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia.
Liczby rosną
Jak wynika ze statystyk, od 15 do 20 marca br. obsługa klientów za pośrednictwem strony internetowej Taurona wzrosła – w porównaniu z wcześniejszym tygodniem, w którym funkcjonowały punkty stacjonarne – o ponad 10 proc.
Liczba wysyłanych wiadomości e-mail wzrosła natomiast o 50 proc.
Jak łatwo się domyślić, sprawy nie wyglądają inaczej w przypadku Polskiej Grupy Energetycznej.