Wyłącznie przez internet lub telefon
- 5 kwietnia 2020 11:00
- : : autor: Bartłomiej Szopa

fot. Krystian Krawczyk
– Z powodu pandemii koronawirusa i wprowadzenia w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego informujemy, że Biura Obsługi Klienta PGE Obrót są zamknięte do odwołania. Nie zostawiamy klientów bez opieki, realizując pracę w sposób zdalny, jednocześnie ograniczając proces obsługi wyłącznie do najpilniejszych spraw, gwarantujących zachowanie ciągłości dostaw energii – głosi komunikat na stronie PGE.
Spółka zachęca do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, które umożliwia m.in.: zawarcie nowej umowy, podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach, kontrolę bieżącego salda płatności czy obsługę płatności elektronicznych.
Konto można zarejestrować wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli klient nie pamięta swojego numeru czy kwoty z ostatniej faktury, pomoc uzyska na infolinii PGE dostępnej pod numerem 422 222 298.