REKLAMA 1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x250 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP #1]

Wspólny Bilet coraz popularniejszy, a podróżowanie koleją prostsze

  • 21 lutego 2020 12:15
  • : : autor: AMC
Reklama

– PKP Intercity nieustannie pracuje nad tym, aby polepszać swoją ofertę i rozbudowywać siatkę połączeń, wychodząc naprzeciw potrzebom podróżnych. Duży nacisk kładziemy na integrację naszej oferty z innymi gałęziami komunikacji. Wciąż rozwijany projekt Wspólnego Biletu, którego jesteśmy obecnie koordynatorem. Ma to ogromne znaczenie w kwestii zwiększania dostępności komunikacyjnej Dzięki niemu poprawiamy ofertę dla podróżnych i zmniejszamy trudności polegające na konieczności zakupu kilku biletów od różnych przewoźników kolejowych – mówi Marek Chraniuk, prezes zarządu PKP Intercity.

Inicjatorem wdrożenia Wspólnego Biletu było Ministerstwo Infrastruktury, a od strony technicznej za jego przygotowanie odpowiedzialna jest spółka PKP Informatyka, która zintegrowała proces sprzedaży biletów.

- System sprzedaży BILKOM jest jedynym miejscem w sieci, gdzie pasażerowie mogą zakupić Wspólny Bilet. W styczniu uruchomiliśmy w aplikacji nową funkcjonalność, dzięki której podróżni są informowani za pomocą wiadomości sms lub e-mail o ewentualnym opóźnieniu pociągu, na który mają zakupiony bilet. W pierwszej połowie bieżącego roku za pomocą BILKOM będzie możliwe zaplanowanie podróży „od drzwi do drzwi”, uwzględniając zakup biletów na inne rodzaje transportu, a także wypożyczenie samochodów elektrycznych na dworcach PKP - mówi Tadeusz Turzyński, prezes zarządu PKP Informatyka.

Strona 2 z 2
REKLAMA 740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA740x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Mogą Cię zainteresować
REKLAMA 1110x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1110x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM #1]